Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

W hajnowskiej komendzie zawieszono przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków

Data publikacji 13.03.2020

W Komendzie Powiatowej Policji w Hajnówce do odwołania zawieszone zostają przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków.

W Komendzie Powiatowej Policji w Hajnówce do odwołania zawieszone zostają przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków. Skargi i wnioski można przekazywać za pośrednictwem tradycyjnej poczty lub korespondencji elektronicznej, na email jednostki: kpp@hajnowka.bk.policja.gov.pl. Ponadto do dyspozycji mieszkańców pozostaje numer telefonu 85 831 04 00 do dyżurnego jednostki,  za pośrednictwem, którego można uzyskać dodatkowe informacje. Ciągłość ich składania pozostaje jednak zachowana. Ograniczona pozostaje jedynie ich forma. 

Policjanci przypominają, że prawidłowo zgłoszona skarga powinna zawierać: imię i nazwisko skarżącego, dokładny adres zamieszkania (miejscowość, kod pocztowy, ulica, numer domu, numer mieszkania) oraz dokładny opis zdarzenia.

 

Dodatkowo informujemy, że w celu uzyskania informacji na temat zdarzeń drogowych kontaktować się należy za pośrednictwem firmy ubezpieczeniowej. W celu ograniczenia osobistych wizyt w komendzie, prosimy także o wysyłanie pocztą tradycyjną projektów zmiany organizacji ruchu projekty.

Powrót na górę strony